Over RVO Administratie

RVO Administratie is een jonge onderneming die zich wilt onderscheiden door een persoonlijke en professionele aanpak met korte lijntjes en duidelijk communicatie. Door laagdrempelig en vertrouwd contact is het voor beide partijen duidelijk wat er verwacht wordt en sta je nooit voor vervelende verrassingen.
Als administratiekantoor proberen wij een veilige en benaderbare sfeer te creëren waarin wij jou kunnen voorzien van goede service, duidelijke uitleg en de boekhouding kunnen vereenvoudigen of overnemen om je te ontzorgen.
We gaan met je in gesprek om te kijken waar er ondersteuning nodig is zodat wij een helpende hand kunnen bieden in het overzichtelijk en inzichtelijk maken van jouw administratie.

Even voorstellen

“Ik ben Ruben van Opstal, 23 jaar en al 5 jaar zelfstandig ondernemer. Sinds 2015 heb ik mij verdiept in alles rondom financiële administratie en de wet- en regelgeving. In 2019 heb ik RVO Administratie opgericht om andere ondernemers te helpen met hun administratie.”

“Naast ondernemer werk ik als filiaalmanager bij Xenos. Hier haal ik veel energie uit en de afwisseling vind ik erg prettig.”

“Voor mij is het belangrijk dat een klant zich vertrouwd voelt, ik iemand echt kan ondersteunen en er laagdrempelig contact is. Mijn doel is om mijn klanten overzicht maar vooral ook inzicht te geven.”

RVO Administratie is een onderdeel van RVO Dienstverlening.

 

 

 

Administratie Heerhugowaard RVO

Hoe is het begonnen?

Sinds 2015 heb ik mijn eigen onderneming als podiumtechnicus. Vrijwel direct viel mij op wat er allemaal komt kijken bij het starten van een eigen onderneming. Een businessplan schrijven, logo’s ontwerpen, een website maken, naamsbekendheid creëren en ga zo maar door.
Toen ik mijn eerste officiële aanvraag ontving kwamen er verschillende vragen omhoog: wat voor tarief moet ik vragen? Hoe maak ik een correcte factuur? Welk btw-tarief moet ik toepassen? En later: hoe vul ik mijn aangifte compleet in? Een hoop vragen, en niet altijd even duidelijke antwoorden. Het uitzoeken van deze antwoorden is een tijdrovende klus, maar wel noodzakelijk. Een boete van de Belastingdienst is immers het laatste waar iemand op zit te wachten.

In 2017 is mijn zus haar eigen onderneming begonnen. Ook bij haar kwamen de bovenstaande vragen naar boven. Om haar te ontlasten heb ik de financiële administratie overgenomen. Doordat op deze manier de werklast van mijn zus verlaagd werd is het opstarttraject van het bedrijf goed verlopen. Naarmate het bedrijf meer rust en regelmaat kreeg is de administratie grotendeels weer teruggegaan naar mijn zus, op de belastingaangiftes na. Het feit dat ik antwoord had op haar vragen (en het anders ging zoeken) gaf mijn zus een hoop rust in roerige tijden. Ook nu is zij nog altijd blij dat er een extra paar ogen meekijkt met de financiën.

Contact opnemen

Je krijgt binnen 48 uur antwoord. Is er spoed? Bel of whatsapp: 06-48454091

9 + 12 =